Obserwatorzy

poniedziałek, 4 stycznia 2016

"MAKOWY DWOREK" - podsumowanie,





Obrazek wyszywałam w dobrym dla siebie okresie. Były wakacje, dużo wolnego czasu.  Dodatkowo tematyka i kolorystyka  haftu zachęcała do pracy.
Z reguły wyszywam nićmi "Ariadna" [ tutaj też tak było], na kanwie 14,  koloru białego. Nie stosowałam żadnych dodatków np. koraliki.
W tej chwili mój "Makowy dworek" znajduje się  w oprawie.Pan ramiarz ma dużo pracy i terminy się odwlekają. Gdy odbiorę oprawiony obrazek powieszę go u siebie w pokoju i na pewno pochwalę się jeszcze raz efektem.
Na koniec dziękuję wszystkim uczestniczkom zabawy za mile spędzone ze sobą wirtualne chwile, komentarze. Ani J. i Renacie P. za pomysł i wybór takiego haftu. Gazetka z "Makowym dworkiem" leżała u mnie długo, długo. Nawet jakiś tam wzór z niej wyszyłam, a "Dworek" dojrzałam właściwie dzięki  zabawie.
To była moja pierwsza tego typu zabawa.

4 komentarze:

  1. Wreszcie się ukazał post. Udało się , brawo Iwonko.
    Dworek wyszedł świetny, kiedyś wyhaftowałam taki, tylko na drobniejszej kanwie, dla siebie, ale pojechał do córki do kraju tulipanów, by miała na obczyźnie troszkę rodzimego kraju. Pewnie muszę zrobić następny i nikomu już go nie oddam.
    Pozdrawiam serdecznie.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny obraz, piękny haft, podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj warto było poczekać :) Cudowny obraz. Dworek maki i nawet słoneczniki dla mojej Siostrzyczki:)

    OdpowiedzUsuń