Obserwatorzy

poniedziałek, 26 października 2015

Z szuflady...

Chciałabym dziś pokazać oprawione obrazy z serii kwiatów. Sama nie wierzę, że to zrobiłam. Przeleżały w szufladzie... długo, długo. Nie potrafię policzyć ile lat... tak lat. Mam takie prace, poskładane i schowane. Róże  tylko szybko kończyłam przed oddaniem do oprawy, bo doszło do tego, że nowy kolor 650 trochę zmienił odcień. No i brakło chęci do skończenia.  Po poszukiwaniach jednak dopasowałam . Znalazł się,  kolor mniej więcej podobny,  w zbiorach koleżanki. Mam nadzieję, że Wam się też spodobają.





Dodam jeszcze, że w katalogach , w serii , są pokazane jeszcze "Maki". Miałam je wyhaftowane, ale powiem szczerze u kogo wiszą, z racji jakiego święta zostały podarowane -  nie pamiętam. Przyrzekłam sobie, że kiedyś je jeszcze wyhaftuję. 

5 komentarzy:

  1. Gratuluję, obrazki robią niesamowite wrażenie, ramy i oprawa robią swoje. Cudny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, dobrze, że doczekały się oprawy:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Super oprawione. Nie ważne ile przeleżały w szufladzie, ważne, że doczekały pięknej oprawy, bo zasługują na nią. Hafty świetne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze ,że dokończyłaś obrazki ,szkoda takie cuda chować po szafach :)
    Są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń