Obserwatorzy

sobota, 7 marca 2015

Wiosennie, trochę świątecznie.


U nas dalej tak jak w tytule - świątecznie i wiosennie. Ja,  po paru zrobionych kartkach spasowałam. Jakoś brak chęci i czasu.
 Ania jak zawsze szuka czegoś nowego.No i wyczarowała koszyk z wiosennymi kwiatami.


Koszyk powstawał stopniowo. Najpierw jak się pewnie domyślacie, był potrzebny -  balon i gazety.


Potem malowanie....




W międzyczasie powstały wiosenne kwiaty z krepiny. Oczywiście krokusy, żonkile i bazie. Cała przyjemność to było ich układanie.
W pierwotnym zamyśle miał w środku jeszcze znaleźć swoje miejsce kurczak, ale raczej nie zmieścił by się, więc będzie stał obok. 




Dopełnieniem dekoracji jest wianuszek.

zdjęcie wianka

Na koniec pokażę obrazek z serii "Co oprawiła koleżanka" , a o czym już dawno zapomniałam , że dla niej haftowałam. Dlatego w tym miejscu "Margerytki".

5 komentarzy:

  1. Piękne to wszystko co Ania zrobiła. Koszyk z masy papierowej, na baloniku formowany,/ tak to chyba mam rozumieć/, wyszedł wspaniały. Jego zawartość również powala na kolana. Wianek i kurczaczek, oj zdolne łapki to wszystko zrobiły. O haftowanym obrazku już nie wspomnę, bo jest super oprawiony. Gratulacje dla Was obydwu i wszystkiego naj.... z okazji jutrzejszego Dnia Kobiet.
    Cmokaski!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy. Tobie, Danusiu, też wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ jesteście zdolniachy, co rusz ,nowe techniki twórcze. Fajny ten koszyk.

    OdpowiedzUsuń
  4. To zaszalałyście ale poproszę więcej takich szaleństw, bo prace są cudne :).

    OdpowiedzUsuń